Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Zlatohorský treking

Zlatohorský treking

sobota 6:50 2. říjen 2010
21:00 2.10.2010
Turistický pochod pořádaný zlatohorskými skauty.

Tři nejzdatnější (Mišák, Arči, Ferda) se rozhodli zdolat 50 km trasu. ;D Vyrazili jsme ještě za tmy (6:10), brzy nás však přivítal východ Slunce. První zastávkou byla rozhledna Zlatý chlum (875 m), kde jsme dorazili po 9. hodině. Měli jsme za sebou už 16 km a 500 metrů :P převýšení. Ale horký čaj nám dodal dostatek energie pro další pochod. Profrčeli jsme Rejvíz, Kazatelny, Bublavý pramen, Opavskou chatu a další zastávku si dali na 29. kilometru, na zřícenině hradu Koberštejn. Cesta pokračovala na Vorwitz, kde jsme dorazili ve 14:00 a čekalo nás zde opékání párků... Za sebou máme už téměř 40 km a tak další cesta jde už dost ztěžka. zZz Putujeme po hřebenu na Petrovy boudy, které jsou naší poslední zastávkou těsně před vrcholem. Nekonečné stoupání (údajně kilometr) do kopce a už nás vítá Bišovka. Je asi 16:20. Setkáváme se s "patnáctkou", která nás marně láká na výstup na rozhlednu. Vyzvedáváme si tričko jako odměnu za pochod a vydáváme se na nejkrizovější část pochodu *bleee* - strmý sestup do Zlatých Hor. Sestup nám trvá asi desetinásobek času, co obvykle, ale nakonec se do cíle zdárně doplazíme... Máme za sebou s "Mišákovou" zacházkou asi 52 km ... a už ani krok! *lebka**bleee**lebka*

My, zbytek [9] jsme zvolili renovovanou odpočinkovou 15 km dlouhou trasu přes Polsko B) Vyjeli jsme vlakem v 7:05 přes Mikulovice do Zlatých Hor. Zaregistrovali jsme se v infocentru a vyrazili po 9:20. Už za polskými hranicemi jsme využili první odpočívadlo k posezení a najezení. Zachvíli s námi putoval nepřítel či povoděň (nejen hra, ale i v botách). A tak se šlo dál na stanoviště, cestou jsme zahlédli Harcery a přidali se k nám 2 kluci, co ztratili směr. V poledne jsme dorazili na 5 km vzdálené první stanoviště. Dostali jsme teplý čaj, horalku a jablko. Nyní se šlo jen do kopce, cestou se imitovali profese či věci. V lese se přidala růženka a brouček k nepříteli. Při stoupání do kopce jsme se dělili na více skupin. Po 15té hodině doráží první do cíle na Bišovku :P Po další čtvrthodině dochází zbytek týmu. Po vyzvednutí diplomu a čaje se pokocháme rozhledem z rozhledny. Potkáváme naše extrémisty z 50tky *lebka* A hurá z kopce do města, kde se autem přepravíme do Mikulovic ;D, ale vlak nám ujíždí před nosem, tak čekáme na hřišti poblíž nádraží. Bylo vidět, že děti mají více než dost energie. V 19:39 vyrážíme osobáčkem s Martinem do Krnova, kde akce končí v 21:00 :)

Galerie z akce na Rajčeti

Kniha akce

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra2. říjen 2010 v 9:48

Počasíčko přepychové, B) to musí být paráda brouzdat do červena zbarveným listím v Jeseníkách. :)) Tiše vám závidím ;]a přeji aby jste si to krásně užili. :PJá jsem nedobrovolně bohužel uvězněná doma.*bleee*