Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Stopy času

Stopy času

sobota 4:50 11. březen 2017
15:00 12.3.2017
Víkendovka Brno skaut

Na nádraží do Brna jsem dorazili včas. I klubovnu jsme našli rychle.
Brňané asi mají ke skautům zvláštní a pozitivní vztah, jen jsme se zastavili, aby jsme se rozhlédli, už tu byl někdo kdo se nám snažil poradit.
Přivítal nás Vuk, že jim spadla nějaká stěna a neteče voda. Nevzdali jsme se a neutekli. Vybalili batohy a vyrazili do technického muzea. U muzea nás překvapila obrovská fronta. Zřejmě se dinosauři těšili velké popularitě. V muzeu jsme strávili asi 6 hodin a že bylo na co koukat. Děti procvičily robotické dinosaury, vyrobily si dinosaury třeba ze sádry a splnily plno dalších úkolů. Na závěr jsme navštívili IQ park a nenápadně formou her si procvičili fyziku.
Po muzeu následovala procházka Brnem s památkami a pověstmi. Dověděli jsme se o pokroucené vežičce, o drakovi z Brna i jak vznikl název města. Večeřeli jsme ve Vaňkovce. Tam si zahráli i hru a vrátili se domů. Před večerkou jsme si poslechli další pověsti.
Ráno nás nemusel nikdo budit. Všichni jsme byli brzy vzhůru. A hurá na Špilas. Po cestě jsme si pohráli na hřišti a udělali rychlostní závod. Nejrychlejší bylo Olin. Olinovi se dařilo i v druhé hře na Špiona. U sochy J. Skácela - jsme si přečetli pár jeho básní a nechali naše vzkazy světu.
Pak byl na řadě Špilberk. Prolezli jsme ho ze všech stran. Pověděli si i o Babinském a naučili se o něm rozvernou písničku. Počasí nám přálo. Zámeckým parkem a pár uličkami jsme se dostali k chrámu sv. Petra a Pavla, kde jsme si poslechli kus mše. Následovala další procházka po Brně.
Hodiny rychle ubíhaly - tak ještě zpět do klubovny, pár her zabalit a na vlak. Zpět jsme jeli rychlíkem vyšší kvality.

Kniha akce

Zaplacenou výpravu
mají Rakša, Arnošt, Bertík, Lumpík, Sandra, Svačinka všichni á 600,- Kč

Lumpíkovci8. březen 2017 v 12:17

S jídlem se přizpůsobíme.

Zobrazit předchozí komentáře (1)
Lumpíkovci8. březen 2017 v 19:51

Ano to by bylo moc fajn právě kvůli objemu, rádi i připlatíme.

Charlie Vydra9. březen 2017 v 11:48

Domluveno - Lumpíkovci - od večeře v naši režii, v muzeu jsou asi pouze automaty na sladkosti, možná pití.

František Doležel - Feferonka
Feferonka7. březen 2017 v 18:01

Pro mne lepsi kazdy sam stravu ...dostanu řízek babovku a něco si koupím...