Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Družina Svišti

Vítejte v družinovém doupěti Svišťů. Družinu založil Mišák 12. října 2003 a za 13 let své existence se v ní vystřídalo mnoho kluků. Nejdéle v družině působí Jeňa (od roku 2003) a Arči-Ježek (od roku 2004). Rádcem byl od roku 2011 Arči-Ježek, od roku 2012 Jeňa. Družina od září 2016 není aktivní.

svisti

Pokřik:

My jsme skauti,

my jsme Svišti,

nám to ale rychle sviští!

osidlovani
Hrajeme skautskou cestovní hru Osídlování, kde osídlujeme území správních obvodů ORP České republiky a soupeříme s dalšími družinami.

Osídlená území:

• Děčín (24.9.2011)
  • Trutnov (14.7.2011)
  • Frýdlant nad Ostravicí (16.4.2011)
  • Opava (26.3.2011)
  • Rýmařov (1.1.2011)
  • Ostrava (17.10.2010)
  • Ústí nad Labem (25.9.2010)
  • Vítkov (18.9.2010)

Máme osídleno 8 území. Jsme na 3. místě!

svisti

Akce družiny » Svišti

květen 2015

říjen 2014

Na Venkov

11.10.2014
Vyrazili jsme na kolech, směr dobrodružství :) Cestou jsme ujížděli před psem za letištěm. Vydrápali se na kopec na Láryšov. Prolezly prolézačky B) Zasoupeřili ... Sjeli štěrkovou cestou k Žilkové studánce, kde si zahráli hru Kolemdoucí, že nějaký profesionál proběhl :D Užili si relax na [color=#00ffff]vodní nádrži Pocheň[/co..... Zobrazit Více

listopad 2013
Svišti & Veverky spojily síly a vydali se na mlhavou výpravu skaut V pátek jsme se sešli v klubovně, kde se zahrálo pár her, ze začátku pavoučí, dále nějaké společenské ... Usmažili jsme si hranolky s kečupem, mňam ... I do uspání členů se povídalo, hrálo, čarodejnicovalo :D Ráno v neděli se vstalo i začalo připravovat na snídani, klasické vloč..... Zobrazit Více

září 2013

Dny NATO

22.9.2013
i jsme byli na Dnech NATO v Ostravě & dny vzdušných sil AČR B) plno letadel, vrtulníků, stíhaček a rachotu ;D prošli jsme se ze Studénky na letiště Mošnov ... zde jsme strávili 3 hodiny ... celý den jsme si super užili skaut..... Zobrazit Více

květen 2013
Vydali jsme se společně Svišti s Veverkami na družinovou výpravu do Přírodní rezervace Hvozdnice a do města Opavy skaut Vyrazili jsme vlakem po 7 hodině, do Šťáblovic přijíždíme kolem 8 hodiny. Vydáváme se na cestu Hvozdnicí s poznámím přírodní rezervace, zvířat a rostlin. Cestou potkáváme srnku domácí. Počasí nádherně slunečné. Zastavujeme pohoupat se na lodičce. K putovní hře smraďoch se přid..... Zobrazit Více
Svišti byli opravovat klubovnu ;) Sešli jsme se v 9 hodin a vrhli se do práce ... Promočený roh musel být oškrábán *lebka* Matyáš prvně šel do boje s omítkou, dále Jeňa i Fájné nás vystřídal :) nakonec jsme celý roh uklidili, vysáli, vytřeli ... Velké díky za pomoc Fájnému i Matyášovi B) Pracovní dopoledne bylo zakončeno okolo 13 hodiny skaut..... Zobrazit Více

únor 2013
Svišti si vyjeli na výpravu. Vyrazili po 9 hodině do Linhartovy. Zde se odehrála koulovací přestřelka v místním zámeckém parku, nakonec zvítězil Matyáš :D Vydali jsme se na cestu přes Lenarcice a Opawici. Z totálně vylidněné vesničky jsme pokračovali pevnou cestou až k hranicím, zde se cesta změnila v terén a my stoupali k vrcholu mezi křovím, polem, do kopce se zapřáhla lanová dráha společnosti ..... Zobrazit Více

prosinec 2012

Svišti na výpravu

1.12.-2.12.2012
Svišti byli na výpravě :)) Sešli se o večerní hodině v klubovně. Zahráli si řadu her: stavění věže, na bezdomovce, vrškiáda, rychlé šípy ... B) i dozvěděli jsme se více o skautingu plněním stezek vlčácké a skautské skaut Ráno po 7 hodině jsme vyrazily na Bezručův vrch, kde jsme porozhlédli po mrazivém Krnově a pokračovali ještě kousek k ohništi, kde jsme rozdělali oheň nejdříve každý na 3 sirky,..... Zobrazit Více

říjen 2012
Svišti se vydali na výpravu do Milotic nad Opavou. Zde se vydávají po stopách obrany hranic a zpátky do historie války. Prohlédli si celkem 4 bunkry, kde se do 3 dostali dovnitř. Též jsme si zahráli, jak se obléhá bunkr, těžko ho dobýt :D Po 30 minutách boje pokračujeme lesní cestou na Zátor. Cestou poznáváme listnaté stromy v podzimní záři. Na louce o 12 hodině se zastavujeme a hrajeme různé hry,..... Zobrazit Více