Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Východní Čechy

Východní Čechy

sobota 7:00 8. březen 2008
21:00 10.3.2008
Třídenní poznávací výprava do východních Čech. První den jsme prožili v Pardubicích. Prohlédli jsme si historické centrum, vylovili středověký nůž, navštívili nádherné expozice v zámku, krmili pestrobarevné pávy, hráli hry... K večeru jsme se odebrali do Spojila, kde jsme se ubytovali u bratra Ferdy. Další den jsme započali rozcvičkou na skateboardu a po snídani vyrazili na výlet na hrad Kunětickou horu. Vydali jsme se do strmého srázu hledat poklad - a opravdu ho nalezli (díky GPS souřadnicím). O chvíli později jsme již stanuli uprostřed středověké podzemní chodby. Na zpáteční cestě nás čekala zvířatka - jeleni, pštrosi, lamy, kozli... A to už před námi byla Perníková chaloupka. Den jsme završili výbornou večeří, bojovou ukázkou s katanou (samurajský meč) a hrou Osadníci z Katanu. Třetí den akce jsme již v plné polní vyrazili do Hradce Králové, kde jsme si prohlédli staré město, navštívili skautskou prodejnu, projeli se zajímavým bezdveřovým výtahem, krmili kačery, hráli hry... Po čtvrté hodině jsme nasedli na vlak, který nás odvezl domů...

Galerie z akce na Rajčeti

Kniha akce

Beruška16. červen 2010 v 17:32

dost určitě velký zážitek ?

Armín Pavlas - Arči-Ježek
Arči-Ježek20. květen 2012 v 13:01

No to tedy jo ;-)

Michael Cestr - Mišák
Mišák20. květen 2012 v 20:20

to byla dobrá, pohodová akce ;-)