Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Doba ledová - Pavučinka

Doba ledová - Pavučinka

pátek 14:50 7. únor 2014
19:00 9.2.2014
Výprava do Doby ledové - víkendovka na skautské chatě Pavučinka v Rychlebských horách. Vyrazili jsme v pátek krátce po třetí hodině odpolední přecpaným vlakem směr Jeseník. Po přestupech v Jeseníku a Lipové jsme o půl šesté dorazili do Žulové, odkud už nás čekalo pěší putování až na chatu. K radosti všech jsme na ni dorazili před 19. hodinou. Nejprve bylo potřeba roztopit kamna a ubytovat se. Rázem jsme se ocitli v Době ledové. Proměnili jsme se v ledové postavy jako je Manny, Scrat, Diego, Sid či Crash. Rozdělili jsme se do dvou smeček - Ledovců a Ledoborců a uspořádali horolezecký výcvik, nechybělo hraní na kytaru.
Ráno jsme vstali v 7 hodin. Prvním dopoledním programem byla uzlařská regata, soutěž ve vázání uzlů. Neutichající pláč nás vyhnal z chaty do terénu na záchranu ztraceného dítěte, což se rychleji podařilo Ledoborcům. Dopoledne jsme věnovali také řadě venkovních her (Tagáda-činkčink, Ruská schovka…). Odpoledne jsme vyrazili na velkou výpravu do Ledohor kolem Nýznerovských vodopádů a studánky Peklo. V horolezeckém výstupu byli úspěšnější Ledovci. Naším cílem byl vrchol Kovadlina (989 m n. m.) B) , nejvyšší vrchol Gór Złotych s výhledem do nekonečných lesů. Zvířecí smečky měly následně za úkol se samostatně přesunout zpátky na chatu, avšak volným terénem a po neznačených cestách. ;D Tma se pomalu snesla na Rychlebské hory, měsíc prozářil hluboké hvozdy a v dálce houkala sova. Neznámý terén dal mnohým zabrat, ale přesto se smečkám podařilo na chatu dorazit v dobrém čase. I přes únavu jsme se vrhli na vaření večeře – bramborový guláš. Jen Křeček „padl za vlast“ a neprobralo ho ani naše tiché halekání „my tu néééřveme…“. ;D Hráli jsme také na kytaru a zpívali… Na Městečko Nuuk se snesla tma a tak jsme se nevyhnuli oblíbenému řádění vrahů *lebka* ... To ustalo až o půlnoci, kdy jsme se rozhodli jít doopravdy spát.
Nedělní budíček byl až v 8 hodin. Ranním programem byly opět hry u chaty a hlavně velká hra s názvem „Obleva“. V ní si smečky museli co nejrychleji sehnat materiál na stavbu lodi (klády, železo, plachty, liány a zlato). Voda každým okamžikem stoupala… Úspěšnější v této hře byli Ledoborci, kterým se podařilo veškerý materiál včas shromáždit. :) Po obědě nastal čas úklidu, předání lednového bodování a rozloučení se s chatou. Do Krnova jsme přijeli přesně v 19:00.

Smečky:
Ledovci - Sojka, Čolek, Lasička, Slimáček, Robin Hood
Ledoborci - Matyáš, Jezevec, Gogo, Křeček, Borůvka

Kniha akce

Anna-Marie Petrůjová - Lasička
Lasička10. únor 2014 v 17:01

Bylo to strašně ale strašně moc supér... Jela bych tam hned další víkend...
Nejvíc se mi líbilo jak jsme šli na tu větší procházku a hry byly taky úžasné...A líbilo se mi jak jsme dostávali ty oříšky... skaut :D
Dále se mi líbila atmosféra mezi námi , protože byla sranda hezky jsme se bavili atd... A hlavně když jsme hráli městečko NUK já jsem věděla že je Mišák vrah , ale mu to všechno prostě prošlo ( no jo měl dobrou obhajobu to se musí nechat) Ale jinak byla výprava 100% supér

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra11. únor 2014 v 5:49

No, taková zpětná vazba se mi líbí. Vidím, že jste si to opravdu užili a Lasička zřejmě obzvlášť.