Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Ivančena

Ivančena

sobota 7:00 21. duben 2018
18:51 21.4.2018
Vystoupali jsme na skautskou mohylu Ivančena skaut

Ráno jsme nastoupili na Cvilínském nádraží po sedmé hodině na vlak směr Ostrava... Cestou jsme se bavili anebo hráli karetní hru Uno, kterou vytáhl Raďula. V čase přestupu v Ostravě se to skauty hemžilo, ale my si šli zahrát opodál hru Čaj rum bum... Cestou do Frýdlantu také plno skautů, až jsme se pak do prvního autobusu nevlezli a čekali na další... Vyvezl nás až k hotelu Bezruč, odtud stoupáme na Ivančenu... ;]

Dorážíme před 12 hodinou na ceremoniál, všude plno skautů, nedá se hnout... Zazpíváme skautskou hymnu, uctíme památku padlých skautů a razíme v cestě dále na Lysou horu... Kopec to je, většina to v plné síle vyšla až nahoru... B)

Teď už jen šupem dolů do Ostravice na vlak, tempo do půlky kopce v pohodě, pak nás začne tlačit čas a tak letíme na vlak zprvu kamenitou cestou lesem, pak asfaltkou... Při přestupu ve Frýdlantě si dáváme zmrzlinu i jedeme dále vlakem přes Ostravu a dalším vlakem až domů... :)

V nohách máme 14 km, vystoupali jsme 770 m (převýšení od hotelu po Lysou) a klesli o 920 metrů...
Celý den bylo parádně slunečno, na Lysé hoře 20°C a slabý vánek... B)