Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Znojmo - Podyjí

Znojmo - Podyjí

čtvrtek 6:50 28. říjen 2010
21:00 30.10.2010
Třídenní poznávací výprava do Znojma a národního parku Podyjí. Ve čtvrtek výšlap kolem Znojemské přehrady na Sealsfieldův kámen, vysokou skálu nad údolím řeky Dyje, zasvěcenou místnímu spisovateli. Zahráli jsme si i na Šemíka :D a skládali také básničky o Znojemsku. Zpáteční cestou jsme putovali přes vřesoviště na Kraví hoře. Na údolí Dyje padla tma, den však ještě zdaleka nekončil. Vydali jsme na noční prohlídku města a společně s dalšími skauty uspořádali disco zábavu na Vodárně.
V pátek nás čekala cesta autobusem do Vranova nad Dyjí. Odtud jsme putovali pěšky přes Ledové sluje na vyhlídku na Hardegg, vesničku s mohutným hradem. Cílem byl Čížov, vesnička, kde se zachovaly do dnešních dnů zátarasy Železné opony. 18,5 km pochodu nám však nestačilo a tak jsme se po setmění vydali strmým svahem na Hradiště, odkud se nám naskytl zajímavý výhled na celé Znojmo. Zpátky jsme putovali údolím Granického potoka.
Sobota byla ve znamení vlastní prohlídky města. Nejprve jsme se vydali 11 metrů do podzemí, obohaceného postavami mnicha, skřetů, alchymisty i kostlivců. Ve dvojicích jsme také hráli hru po městě, kterou nám připravila Anči. Po celou výpravu se naše družiny utkávaly v nejrůznějších soutěžích - ve skautských dovednostech, ve znalostech o městě, v luštění morseovky i šifer, práci s mapou. Závěrečnou hrou bylo oblíbené malování zvířátek. Veverky nakonec se 49 body nad družinou Svišťů (48,5 bodů) těsně zvítězily, utkají se tak v souboji s družinou Netopýrů o osídlení Znojma. :O :)

» Fotogalerie: 4 roční období v NP Podyjí

Galerie z akce na Rajčeti

Kniha akce

Napsat komentář ...
Jeňa19. leden 2011 v 12:52

Znojmo, vidím tě dvojmo ;D

Mišák19. leden 2011 v 13:36

po tom hodinovém točení na kolotoči zvlášť...

Jeňa19. leden 2011 v 13:42

to byl trochu extrém *bleee*

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra 6. listopad 2010 v 11:07

skautGratuluji holkám vybojovaly si svými 8-mi body nové sídlo, patří nám Znojmo a jsme v celostátní hře druhé družstvo. Před námi jsou Netopýři a mají dost velký náskok.

Mišák5. listopad 2010 v 22:48

Tak zadařilo se! S výsledkem 8 bodů se podařilo dobýt Znojmo!! B) Gratuluji Veverkám ke čtvrtému území... Další osídlování proběhnou na Geovíkendu, na Mikuláši a na Zimáku B)

Mišák1. listopad 2010 v 10:44

Pro Veverky: připravte se na souboj o osídlení Znojma :P - proběhne už tento pátek :P.

Jeňa 31. říjen 2010 v 13:24

pohodová výprava B) večerní disco *lebka* a NP Podyjí :)
až jsem koukal, jaké jsou dobré fotky ;D už jsou na rajčeti ...

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra29. říjen 2010 v 7:55

Akce probíhá. Děti se mají dobře, včera měli moc pěkný výlet :] a večer si určitě užili s dalšími skauty. skautDnes je čeká další pěkný výlet. Pozdravuji Anče a děkuji ji, že pomáhá s akcí Mišákovi a Jeňovi. :)