Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Jesenická 60

Jesenická 60

sobota 4:45 4. červen 2011
21:00 4.6.2011
38. ročníku turistického pochodu Jesenická šedesátka, jehož trasa je vedena nejvyššími a zároveň nejkrásnějšími partiemi Hrubého Jeseníku, se zúčastnil Mišák a Arči. Do Jeseníku (440 m n.m.) jsme společně s Mývalem vyrazili ještě před pátou hodinou ranní, tak abychom stihli start v 6:00. Po obdržení nezbytných informací a pochodové karty jsme se vydali do terénu. První stoupák na Rejvíz (780 m n.m.) jsme zvládli s tryskovou rychlostí, stejně jako krásný úsek přes Kazatelny, Pásmo Orlíka a Jelení loučky (1113 m n.m.) na Videlský kříž (925 m n.m.). Bylo 10:25, když jsme měli za sebou 30 km pochodu! :P Avšak nejnáročnější část pochodu, prudký stoupák přes Malý Děd (1355 m n.m.) na Švýcárnu jsme měli před sebou *bleee* Nakonec jsme zdárně "kopeček" pokořili a mohli se vydat dál po cestě skrz rašeliniště na Červenohorské sedlo (1013 m n.m.). Kofola zdarma přišla ve dvou třetinách trasy vhod, :] zvlášťě, když se před námi tyčil vrchol Keprníku (1423 m n.m.)... Z chaty na Šeráku, kam jsme dorazili před čtvrtou hodinou, už to byl jen prudký dvanáctikilometrový sešup do Jeseníku. Do cíle jsme dorazili asi v 17:45, a umístili jsme se na 26.-27. místě z bezmála stovky poutníků :D Odměnou nám byla především radost z překonání sebe sama, ale také pěkné tričko :D
Na 60 km trase jsme vystoupali přes 2 000 výškových metrů!

...rovering je výzva! ;D

Kniha akce

Napsat komentář ...
Michael Cestr - Mišák
Mišák5. červen 2011 v 21:58

Skvělá atmosféra a krásná příroda - to byla Jesenická 60 !! ;) ... není to pochod pro každého, ne každý si na něj troufne, a ne každý dorazí do cíle - ale je to výborná příležitost pro překonání sebe sama i nalezení vlastních hranic... já jsem zjistil a dost mě to překvapilo, že s kondičkou na tom nejsem vůbec špatně :)) ... zkrátka nohy poslouchaly a chtěly běhat i do kopce :) ;D ...díky Arčimu za společnost :] ...už se těším na další pochod :D

Zobrazit předchozí komentáře (3)
Armín Pavlas - Arči-Ježek
Arči-Ježek6. červen 2011 v 22:08

Míšo já trénovat zatím nemůžu ;) Ne nic se nemá přehánět 70 je zatím moc.

Michael Cestr - Mišák
Mišák6. červen 2011 v 23:27

a proč nemůžeš trénovat? :O =O

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra 4. červen 2011 v 18:23

Gratuluji Arčimu a Mišákovi.skaut Právě dorazili po 60 km putování po vrcholech Jeseníků a víc jak celkovém dvoutisícovém převýšení.