Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Na kole Osoblažskem

Na kole Osoblažskem

neděle 7:15 12. červen 2011
18:15 12.6.2011
Cyklovýprava do nejzapomenutějšího kraje Česka, do Osoblažského výběžku. Z Krnova jsme vyrazili po nezbytné kontrole kol o půl osmé ráno. Naše trasa vedla přes státní hranici a Pietrowice až do vesnice Mokre. Krátká zastávka se stala osudným Matyášovi, kterému náhle "bouchla" duše. Na defekt nepomohly ani záplaty na duše - ani po bezmála hodině se kolo nepodařilo opravit :S. Zatímco Matyáš se vydal směrem ke Krnovu, skupina čtyřech dobrodruhů pokračovala dál. Dorazili jsme do zaniklé vsi Pelhřimovy, kde jsme si prohlédli zříceninu starého gotického kostela. Po průjezdu po "havarijní silnici" jsme zastavili v zámeckém parku ve Slezských Rudolticích. Krátké načerpání energie a jede se dál - směrem na Rusín. Nedaleko Matějovic jsme odbočili do lesa, kde jsme se zanořili do podzemí pseudokrasové Matějovické jeskyně. B) Opět se z nás stali speleologové - tentokrát však plazení bylo výrazně sušší.

Matyáš to však nevzdal a vyrazil za námi na půjčeném kole - společně jsme se sešli na nádvoří zříceniny hradu Fulštejna! Při cestě z hradu jsme nemohli minout Bohušovský rybník - a tak jsme strávili přes hodinu bezvadným koupáním a surfováním! ;D Odpoledne však pokročilo a bylo třeba pokračovat dál. Projeli jsme vesnici Karlov a další přestávku si dali v blízkosti zámku Dívčí Hrad, který pochází ze 13. století. Areál hradu byl bohužel na škodu všem turistům uzavřený, což byla výzva pro Mišáka a Matyáše :D Cestička k hradu se přecejenom našla, a i "obávaný buldok" byl přemožen! V Liptani Mišák, Arči a Matyáš obdivovali Liptaňský bludný balvan, zatímco Jeňa se Sojkou vyrazili napřed. Poslední zastávkou byla Třemešná. Odtud jsme už jeli plynule až do Krnova, přes Linhartovy. Zatímco Krnov postihla přes den průtrž mračen, na nás během jízdy spadlo sotva pár kapek. Celodenní cyklovýprava se vydařila a připsala nám na konto 70 km!

Galerie z akce na Rajčeti

Kniha akce

Napsat komentář ...
Mišák 13. červen 2011 v 18:03

Na výpravě bych zvlášť ocenil za vytrvalost Sojku - vydala se s námi i přesto, že je o dost mladší ;] ...a také Matyáše - ačkoliv se jeho kolo stalo už po 8 km nepojízdným, neváhal se za námi sám vydat přes 30 km až na Fulštejn :) --- zalepování duše navíc bylo i dost užitečné pro všechny - "hezká týmová hra" ;D

Mates Hujda - Matyáš
Matyáš11. červen 2011 v 14:47

ja bych to lepení mohl vzít a neaky klíč taky

Zobrazit předchozí komentáře (1)
Mates Hujda - Matyáš
Matyáš13. červen 2011 v 14:35

stejnak to ale nepomohlo

Mišák13. červen 2011 v 17:19

příště vem náhradní kolo do batohu :P

Jan Sudek - Jeňa
Jeňa10. červen 2011 v 22:21

Beru pumpičku, Chtělo by to nějaké lepení na duše

Mišák 10. červen 2011 v 23:17

Nářadí na opravy kola bohužel nemám. Železniční stanice však budou skoro celou trasu v docházkové vzdálenosti - v případě defektu

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra11. červen 2011 v 5:32

Myslím, že něco u nás ve sklepě je, a bylo by možno i doplnit (ze skautských peněz) - ovšem dala bych dvě podmínky. Pozvala nebo domluvila bych se s někým, kdo vás ty nejzákladnější opravy naučí (výměna špic, lepení kola aj.) a někdo by tu výbavu na opravy dostal na starosti a brával by ji na výpravy. (nevím zda Mišák brašničku s nejnutnější opravářskou výbavou najde.

Armín Pavlas - Arči-Ježek
Arči-Ježek2. červen 2011 v 13:55

Jel bych ale víte muj problém :D

Zobrazit předchozí komentáře (1)
Armín Pavlas - Arči-Ježek
Arči-Ježek8. červen 2011 v 14:45

nebudu se do ničeho vrhat bez prostředků aty jsou v mém případě docela těžko k sehnání všechny peníze strkám mámě které vydělám ta je potřebuje víc než moje kolo tak asi nejedu :) nebudu ničít ostatní kola když už je moje rozbité.

Mišák 8. červen 2011 v 18:44

myslím že kolo se jízdou neničí, samozřejmě nějaké opotřebení součástek tam může být, ale 70 km to asi moc neovlivní - to je asi jako kdybych řekl, že nebudu jezdit autem, protože ho nechci (z)ničit :O =O ...tvoje volba, půjčení kola aspoň z mé strany určitě není problém zZz

Jan Sudek - Jeňa
Jeňa1. červen 2011 v 21:46

no snad doufám chtěl bych ;]

Mišák 30. květen 2011 v 22:04

Jsem zvědav, kdo se přidá :O Tuto trasu jsem jel poprvé asi tak v 11 letech, stojí to za to... :P