Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Stanovačka

Stanovačka

neděle 14:00 28. srpen 2011
13:00 29.8.2011
Vyrazili jsme do ježnických lesů na stanovačku. První zastávka byla na Ježečkově paloučku, kde jsme hráli hry s míčky a taky závodili. Zanedlouho už jsme doputovali do Ohnivého lomu. Závod o nejrychlejší postavení stanu vyhrál Kryštof se Sojkou s časem 3,5 minut. Další týmy trochu tápaly, avšak do 10 minut všechny stany stály. Po rychlostním nasbírání dřeva bylo na čase rozdělat oheň. Šanci jako první dostali naši nováčci. Další v pořadí byla Markéta, která jej suverénně rozdělala na první zápalku. A tak se opékalo. Po opečení klobás přišla na řadu kytara a zpívání táborových písní :). U ohně jsme také přemýšleli nad tím, co bychom si vzali na opuštěný ostrov a povídali si o nejlepších knížkách. Sojka vyprávěla nekonečný strašidelný příběh o příšeře, která byla rychlá jako gepard, tichá jako pták a velká jako skála ;D. Den byl zakončen tradičně skautskou večerkou...

Ráno nás čekala rozcvička doplněná o několik her. Po sbalení stanů a úklidu jsme v plné polní vyrazili na ježnickou rozhlednu. Nejrychlejším běžcem na rozhlednu se stala Sojka s časem 27 vteřin, následovaná Kryštofem a Domčou :)) Na vyhlídkové plošině jsme se uvelebili s kytarou a hráli a zpívali písničky známé i neznámé... Naše další cesta pokračovala na Keltský stromokruh, popsali jsme si všechny stromy a vrhli se do soutěže o sladkou odměnu - Hledej a přines. V závodě o přinesení nejen přírodnin byli nejpohotovější Sojka spolu s Kryštofem. Blížilo se poledne a to byl čas se odebrat pomalu domů.

Galerie z akce na Rajčeti

Kniha akce

Napsat komentář ...
Charlie Vydra29. srpen 2011 v 21:13

Nejlepší ve stavění stanuskaut byl Kryštof se Sojkou, Markytka rozdělala oheň na jednu sirkuskaut. Robin byl zase silný, jako po špenátu, Pepek námořník. Ten těžký batoh nedá a nedá. ;]Naši nováčci byli skvělí. skautGratulujeme.

Robin Otýpka - Robin Hood
Robin Hood29. srpen 2011 v 21:11

Po stanovačce jsem po obědě padl do měkoučké postele a chrněl 3 hodiny a ted jsem fit a nechce se mi spát. Čau všichni Robin

Charlie Vydra29. srpen 2011 v 21:14

Nic si z toho nedělej Robine, ty první výpravy každého zmůžou. :)Ale byl jsi dobrý. :)

Jan Sudek - Jeňa
Jeňa29. srpen 2011 v 19:05

alespoň 2 hodiny u ohňa jsem strávil :)
pekné to opékání masa i pečiva a zpívání písní ;D

Charlie Vydra26. srpen 2011 v 6:14

Tak od Sojky by byl jeden stan navíc. Zatím se přihlásili možná Markytka a Arči, takže je možné využít, ale přednostní právo budou ti, kteří se přihlásí určitě. Do stanu se snad vejdou až 3 lidi, ale samozřejmě ho budou muset nosit.

Tereza Pánková - Sojka
Sojka21. srpen 2011 v 9:35

Mám doma stan pro 2 až 3 lidi.

Michael Cestr - Mišák
Mišák21. srpen 2011 v 10:58

bezva, chtělo by to ještě nějaké holky do týmu :) :O

Sodanka18. srpen 2011 v 8:02

Jen se chci ujistit, stanovačka je z neděle na pondělí? Bohdana

Jan Sudek - Jeňa
Jeňa18. srpen 2011 v 8:52

ano, v neděli je sraz :)