Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Zlatohorský treking - 50 km

Zlatohorský treking - 50 km

sobota 6:00 4. říjen 2014
20:00 4.10.2014
Do Zlatých Hor jsme se vydali již v pátek večer. Přespávali jsme v klubovně Zlatohoráků společně s bruntálskými a zlínskými skauty. V sobotu nás čekal budíček v 5:00. Na startu se shromáždila asi šedesátka poutníků a se zazvoněním závodního budíku jsme vyrazili na trasu. Trasa nás provedla kolem Zlatorudných mlýnů a srubů, přes Ondřejovice, Prameny Javorné a Čertovy skály na Zlatý Chlum (875 m n. m.), kde nás čekala 1. kontrola a osvěžení točenou kofolou. Dál jsme pokračovali na Rejvíz (2. kontrola) a po prosluněném hřebenu kolem Kazatelen na Opavskou loveckou chatu (3. kontrola). Trasa dál procházela kolem zříceniny hradu Koberštejna až na Vorwitz, kde jsme opekli špekáčky. To už nás čekal poslední úsek cesty - na Biskupskou kupu (889 m n. m.), kde jsme dorazili po třetí hodině odpolední. Třešničkou na dortu byl prudký sestup do Zlatých Hor, v cíli nás čekala odměna v podobě diplomu a účastnického trička! ;-) Trasu 50 km jsme zvládli v čase 9:14. Večer jsme věnovali odpočinku. Zpět do Krnova jsme dorazili v neděli před polednem skaut

Kniha akce

Napsat komentář ...
Mirek  - Turbo Slimák
Turbo Slimák6. říjen 2014 v 7:35

Škoda, že jsem měl 1 Den před akcí Angínu & Horečku :C... snad příště

Duška Cestrová - Charlie Vydra
Charlie Vydra6. říjen 2014 v 8:06

No bylo nemocí více postižených, ale na tebe Mišák myslel, zda li by jsi prý ušel 50 km.
Myslím, že by to na tebe bylo moc. Ale 25 km s přehledem, myslímk že máš dobrou kondičku.

Michael Cestr - Mišák
Mišák 5. říjen 2014 v 14:14

Tak jsme úspěšně zvládli trasu 50 km na Zlatohorském trekingu. Trasa nás provedla ze Zlatých Hor přes Zlatorudné mlýny, Zlatý chlum, Rejvíz, Opavskou loveckou chatu, Heřmanovice a Biskupskou kupu do Zlatých Hor, počasí nám přálo. Výsledný čas: 9:14.
Nejmladší účastník 50tky byl 13-letý skaut ze Zlína a zvládl ji vcelku s přehledem... že bychom příští rok otevřeli 50tku i pro mladší členy? :D skaut

Zobrazit předchozí komentáře (1)
Armín Pavlas - Arči-Ježek
Arči-Ježek6. říjen 2014 v 12:38

Bože, škoda že jsem nemocnej, ty trička chci... :S