Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu berete na vědomí využívání cookies v souladu s podmínkami této politiky.

Akce Oddílu K3 » Mořské oko

Mořské oko

sobota 6:50 28. leden 2012
16:00 28.1.2012
Roverská akce plná sněhu - zimní pochod z Karlovic do Krnova.
Z malebné jesenické vesnice, Karlovic, jsme se vydali do kopce k romantickému místu - jezírku Mořské oko. O sníh po cestě nebyla nouze - občas jsme nadšeně zapadli až po pás B) :D. Za výstup na vrchol jsme byli odměněni krásnými výhledy na Praděd a celý hlavní hřeben Jeseníků s Petrovými kameny a Velkou kotlinou. U Mořského oka, starého zatopeného lomu, jsme se seznámili s tajemnou historií tohoto místa - pověstí o zlém knížeti a jeho touze po zlatě, kterou utnul až zásah vládce hor Praděda. Po občerstvení jsme pokračovali dál, přes Kamennou boudu, cestou necestou, lesem nelesem, po sněžných pláních, přes kopce a potoky :D až do Krasova. Krasov byl naším původním cílem akce, ale energie jsme měli ještě dost, sluníčko příjemně hřálo a tak jsme pokračovali dál po zelené turistické značce až na Ježník. Tam jsme virtuálně zamávali řidiči autobusu a vydali se po staré známé cestě, toho dne běžkařské magistrále, až do našich domovů :) ...

Urazili jsme přes 20 km.

Kniha akce

Michael Cestr - Mišák
Mišák26. leden 2012 v 19:40

Návrat prodlužuji do 17:00 do Krnova. Můžeme tak využít "četných" spojů i z jiných vesnic. Prostě, jak budeme mít chuť, jak se budeme cítit. Základní variantou je prozatím návrat v 13:32 na autobusové nádraží (z Krasova).

Jan Sudek - Jeňa
Jeňa26. leden 2012 v 21:51

ale to snad né, já myslel, že se pěkně projdeme přes Ježník ;)

Michael Cestr - Mišák
Mišák 26. leden 2012 v 22:37

Ještě stále může jet Kočičák, Dwayne, Vlasťa, Klárka, Lasička a další :O... počkáme, třeba se na schůzce probudí :O... v tom případě bude původní plánovaný návrat a náročnost...